Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Tukar Layout Blog..




Seperti biasa saya tukar layout blog lagi...(( nak tau nape saya suka tukar layout blog nii))
Hi! Korang nak tau nape saya suka sangat tukar layout blog?? Apa Cepat lah bagitau!! Sebab saya tengk diorang nya blog cantek2x hahaha...saya jelez lah tengok diorang nya blogspot saya saya rasa berapa eh saya tukar layout blogspot nii...lupa tapi banyak lah saya tukar...Teruk Betul....Saya senarnya suka tengok blog orang and jele ckit..tapi saya x rei nak buat message kat blg ni..tapi tapelah buatape hahaha....1 lgi knpa saya suka tukar layout blogspot nii..sebab kawan saya shahira suka ikut blog saya...apa lagi saya ttukar lah dengar lagu2x jugak!! marah nie! hahaha...tapi tapelah saya dah tukar jahat betul...>:D hahaha...
Byer....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment


Free CursorsMyspace LayoutsMyspace Comments

Free CursorsMyspace LayoutsMyspace Comments